Direktlänk till inlägg 16 februari 2021

När ens x går vidare!

Av sotis2006 - 16 februari 2021 08:30

Igår pratade jag med mitt x. Han avlsöjade för mig att han har börjat träffa en ny. Jag är glad för hans skull. Men samtidigt så känns det som om det går lite fort. 

Mäkta förvånad blev jag när han avslöjade hur gammal hon är. 20 år. Som tur är har jag genom åren blivit bra på att maskera när jag blir chockad. Då han är gammal nog att vara hennes pappa. han är 46. Hon skulle även kunna vara min dotter. då det är 18 år mellan oss. Då börjar man fundera, vad är han ute efter? Då jag kommit fram till att han är en narsisit. När jag frågade hur länge dom hade träffats, så ville han inte svara på det. Då börjar tankarna snurra att har man inget att dölja, så är det en rätt enkell fråga att svara på. Det vore ju inte första gången någon bedrar mig. Men men, tycker bara synd om barnen, då han redan har haft henne där. Får se hur länge den så kallade smekmånaden håller i sig den här gången... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sotis2006 - 26 september 2021 15:15

Känslan av att aldrig vara bra nog. Inte vara älskad av någon. Att så fort man öppnar munnen. Så säger man fel saker. 38 år gammal. Snart 39. Och folk runt omkring behandlar en som man vore ett efterblivet barn. Känslan när ens mamma frågade om jag v...

Av sotis2006 - 27 april 2021 09:26

Telefonen ringer. Står okänt dolt nummer i displayen 1= Ja hallå 2= Hej, du vet nog inte vem jag är, men jag såg dig ute på gatan tidigare idag. (låter som en yngre invandrarkille) Och jag är intresserad av dig.  1= Eh va? 2= Ja jag såg dig p...

Av sotis2006 - 17 februari 2021 09:12

Igår blev jag upprörd. När man läser i tidningen att en konsthall inte får ha ett rum som dom kallar för vita havet. för det finns dom som tycker att det är rasistiskt.  Allt som är vitt. Är det rasistiskt? Ska man måla kroppen i en annan färg? för...

Av sotis2006 - 21 januari 2021 12:06

Sen ett tag tillbaka, även innan jag blev singel igen, så tappade jag mer och mer intresset för män. Sen jag blev singel, så har jag ingen önskan att ge mig ut på marknaden igen, dels för att vi är i en pandemi, men även för att jag börjat finna män ...

Av sotis2006 - 20 januari 2021 13:17

Värdelös. Ja det är så jag känner mig. Det är aldrig någon som kommer förbi, har knappt några vänner, det kan gå dagar, innan någon ringer. har en chef som verkar älska att sätta mig på plats, säger en sak ena dagen, sen nästa så är det något helt an...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards