Alla inlägg under april 2021

Av sotis2006 - 27 april 2021 09:26

Telefonen ringer. Står okänt dolt nummer i displayen

1= Ja hallå

2= Hej, du vet nog inte vem jag är, men jag såg dig ute på gatan tidigare idag. (låter som en yngre invandrarkille) Och jag är intresserad av dig. 

1= Eh va?

2= Ja jag såg dig på den gatan (nämner namnet på gatan som jag bort på) och jag är intresserad av dig. 

1= Jag är inte intresserad, hej då. (lägger på luren)


Ärligt talat skrämde det här samtalet skiten ur mig, någon har följt efter mig, tagit reda på var jag bor, mitt namn och nummer, sen på vinst och förlust ringer upp mig. 


3 veckor senare får jag ett meddelande på en dejtingapp som jag är med på. från en kille, hans profilbilder är tagna från andra sidan gatan, vilket i sig inte är så konstigt, då jag bor rätt centralt, men sen börjar killen snacka om att jag har dissat honom, då han har försökt att komma i kontakt med mig, han hade velat erbjuda mig ett jobb, 

Jag kunde inte förstå vad det var han snackade om, men fick en obehaglig känsla i magen, sättet han skrev på hur han uttryckte sig, fanns för många likheter med det korta samtalet som hade varit några veckor innan, plus att alla profilbilder var tagna från andra sidan gatan. 

Sen hade han mage och skicka en så kallad dickpick till mig. så skrev att jag skulle anmäla honom för sexuellt ofredande. 


Sen av någon konstig orsak så hade mina ljuslyktor på uteplatsen helt plötsligt hamnat upp och ner. 


Helt plötsligt så har mitt tillvaro gått från att känna mig helt säker till att hoppa högt när jag hör någon bakom mig.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards